Fotografering med båda barnen!

Funderar på att ringa imorgon och boka tid hos www.ninjaphoto.se för att fotografera barnen tillsammans! För till profoto skänker jag inte en endaste krona, haha nix.. Tycker bilderna blir så otroligt fula sen är det hiskeligt dyrt där också. Totalt över saltade priser. Hittade iallafall denna sida "länken ni ser där uppe" genom en av mina kusiner, så dit ska jag boka tid :)


Nu ska jag fortsätta kolla på Vem vill bli en stjärna.. eller vad nu programmet heter. Alla sover för länge sedan, tråkigt. Bara jag som är vaken. Hade egentligen behövt sova för att få mer energi men kan inte sova än inte.


Hejsålänge.


Kommentarer
evelina

Jag kan inte se bilden :( printscreena den och mejla mig? :D

2009-12-02 09:44:51
URL: http://qwaszx.blogg.se/
Anonym

Har du sett profotos bilder nyligen, jag tycker de är jättefina iaf. Kolla in deras blogg.

2009-12-02 14:23:42



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0