Godmorgon bloggen och alla läsare!

Godmorgon, hoppas ni har sovit gott! Här har vi alla klivit upp strax efter sex, frukosten är avklarad och jag känner mig förkyld och även barnen litegrann, det vill som inte släppa. Felicia skulle egentligen på dagis idag men hon får vara ledig även idag, tror det är andra veckan som hon inte vart på dagis. Vill att hennes förkylning ska släppa helt och hållet. Skickar henne inte på dagis med en enda kråka i näsan, sådant är något jag verkligen ser ner på. Föräldrar som skickar iväg barnen till dagis som fortfarande är sjuka men förnekar det för att jobb och möten kommer före, herregud lite sunt förnuft måste man väl ändå ha? Dagis är ingen barnvakt om man nu tror det.

Nu till något annat, har ni klart alla era julklappar än? Inte då jag iallafall, har bara en klar åt Felicia och två stycken åt karln. Sen beställde vi ju julklappar igår åt ungarna för 2000 kr så det får bli julklappar.. Sen blir det lite leksaksinköp om någon vecka.. Till F blir det enkelt att handla åt, man vet vad hon vill ha. Men med B vet vi faktiskt inte. Noll koll. Men det löser sig nog ;) Bella har blivit sååå duktig, hon har börjat kliva upp mot möbler och förflytta sig runt efter dom. Sen har hon även fått en till tand, denna gång där uppe. Så nu har hon hela 3 st :) Jag vill helst ha mina fingrar kvar men allt man önskar kan man inte få, haha..


Nu ska jag kolla tv en stund och vila lite.. hejsålänge!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0