Godmorgon på er mina söta underbara läsare!

Fick mig en liten sovmorgon idag till åtta iallafall, det var inte dåligt. Har hunnit fixa disken, dammsuga och skura köket :) Så nu ska jag ta och göra frukost åt mig! Sen får vi se vad som händer under dagen. Kanske fixa dom sista juldekorationerna? Julglitter ska upp i flickornas rum och julgardiner i tvrummet.. igår hängde jag upp två julstjärnor iallafall och en ny taklampa till sovrummet ;) Justdet, imorgon kommer ju Bellas julkläder också.. Felicia har redan fått! Ska visa er här längre fram vad fina dom kommer bli, ska pröva kläderna på dom imorgon och fota.. Dom kommer att ha världens finaste julklänningar på sig! :) Mammas små söta hjärtan.

Nu blir det frukost iallafall!


Hörs senare. Kram

Kommentarer
Sandra

Måste bara säga att jag tycker att du har en väldigt fin blogg :)



Kolla mer än gärna in min nystartade klädbutik:

www.ultimatefashion.se



Kram

2009-12-03 10:13:13
URL: http://ufashion.blogg.se/
Mormor

Mormors flickor ska vara fina. Mina små prinsessor.

Väntar md spänning på fotona så mormor få se hur fina dom är med finklänningarna.

Kram älskar er så jättemycke.

2009-12-03 10:52:57



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0