Godnatt på er.

Imorgon drar Matti och någon av våra små tösor till IKEA för att shoppa lite, jag blir hemma. Orkar verkligen inte!
Onödigt att slösa pengar såhär efter jul. Såatt, imorgon blir det att bara ta det lugnt. Städa lite här hemma, haha kul men vad har man för val när ingen annan orkar? Tvätthögen ska vi inte ens prata om, hehe.. okej, den har svämmat över för länge sen! Innan jag glömmer bort att skriva det jag tänkte från början så gör jag det nu, måste ju säga välkommen till alla mina nya läsare. Min statistik stiger upp i taket fortare än fortast och det glädjer mig, fast jag är en dålig jävel på att uppdatera. Ska bli bättring på det.








Kommentarer
Elinn

Äsch. Missade "God jul" så jag säger Gott nytt år i förskott istället. ;)

2009-12-29 00:20:49
URL: http://elinn.blogg.se/
Anonym

vad vackra barn du har, såg fotona på headern

2009-12-29 18:01:16
URL: http://moonbell.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0