Hej på er :)

Sitter och kollar på IDOL, lite nyfiken är man ju ändå.. Jag tror och hoppas att Calle vinner allt! Inte för att vinnaren väljs ikväll men ändå, vem tror ni vinner? Har även fått besöksrekord igen, alltid lika kul att det tittar in fler som vill läsa min blogg! Hoppas ni stannar :) Det är ju för er jag skriver!

Felicia är då vaken än, tänker inte ens försöka söva henne riktigt än eftersom jag och hon somnade efter middagen från halv fem till halv åtta. Så kan det gå när man är trött och mätt :)
Nu ska jag hälla upp lite dricka och plocka fram lite gott. Vi kanske hörs lite senare? Om inte annat imorgon.

Varma kramar.

p.s Fick Bellas julklänningar idag plus 2 strumpbyxor, dom var så fina! Ska fota barnen imorgon med julkläderna sen visar jag er.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0