Hellre Anna Anka än Kalle Anka, eller?

Här ekar det, för fullt. Inget vettigt att säga, orkar inte tjata nå mer som alla andra stackars bloggare gör. 2 dagar kvar tills julafton, jaha det var ju tråkigt. Jag har ändå ingen julkänsla. Granen och lite smågrejs är uppe, enbart för barnens skull. Hade det inte vart för dem hade jag lika gärna kunnat äta en sallad på julen med ett glas vatten, sen slängt mig i soffan för att kolla på "vad-som-helst-men-inte-kalleanka". Visst låter jag tråkig och jävlig? Välkommen till min värld.

Dagens bästa iallafall må ju ha varit att mina tröjor kommit, helt underbart! Lätt värt varenda krona, så tack Matti <3
Älskar verkligen dom, dom är hur fina som helst och jag är mer än nöjd. Punkt. Färdigtjatat. Nu vet ni det.


Jag kan lätt haka upp mig på saker, liksom "stanna upp" i en mening för att fortsätta älta om samma sak tills det känns som om jag fått sagt det jag vill. Så för att göra det hela lite enklare så stannar vi upp här för att säga godnatt!

Har jag något vettigt att säga imorgon, så då hörs vi då!




Godnatt.



Kommentarer
Johan

Fin blogg :) kolla in min är en kille som ha blogg men så långt ifrån bögblogg man kan komma, är en fordonare som gilla att gymma köra skoter och toksladda med bil :)

2009-12-23 01:35:00
URL: http://beckmansbruk.blogg.se/
Johan

åh men underbart gör de :D

de ha ja haft blev en crach eller 2 men de dö man inte av :)

2009-12-23 15:38:29
URL: http://beckmansbruk.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0