Lucia

Undras just när bloggmotivationen kommer tillbaka, den som visste.. Hade planer på att gå ut med pulkan idag efter middagen men som det ser ut nu där ute så vägrar jag nästan. Snöoväder. Nu längtar jag till sommaren, men som alltid annars så när det väl är sommar så gnäller man att det är för varmt och tjatar om att man längtar efter vintern. Man är liksom aldrig nöjd, tycker jag. Då det brister med vettiga meningar och ord så kan jag ju bjuda på en bild istället.





En liten Bella i magen som visar båda knytnävarna. Bara 26 cm lång..
Den 19e November -08 var vi på ultraljud.






Mammas vackra stora flicka!

Hade bra gärna velat veta vart ul-bilderna är på Felicia, vet att jag haft dom i börsen av någon konstig anledning (antagligen för att dom inte skulle försvinna) men tydligen försvann dom iallafall..


Kommentarer
Alexandra

aaw så mysigt :) är du tsm med pappan till barnen?

2009-12-13 22:36:33
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0