Tomten finns inte

Jag har ingen lust att blogga, vet heller inte vad jag ska skriva om för den delen. Vad vill ni läsa om? Kommentera gärna för här är fantasin i botten. Har ingen julstämning alls fast jag passerar julgranen ett par tusen gånger per dag. All lust och ork är borta. Imorgon hämtar vi iallafall ut barnens kläder dom ska få i julklapp, så det blir ju 19 paket att slå in iallafall.. Ligger 5 paket redan under granen, ett stort i garderoben.. Klapparna är inte viktiga, enligt mig, sålänge alla mår bra och har det bra så är jag nöjd. Nu är allt långtifrån bra, allt känns åt helvete. Egentligen har jag bara en att tacka och det är kossan två trappor upp. Far åt helvete. Jag vet inte om hon lider av någon störning i huvudet eller om det helt enkelt är fel på knäna bara, jag blir lika förbannad varje gång. Ja, man ska lägga näsan i blöt, det är ett tecken på att man bryr sig men när det börjar gå alldeles över styr då är det inte bara jag som blir galen här i familjen.

Det finns ingen som är perfekt och det får vi helt enkelt svälja glatt, men att först och främst erkänna sina egna fel och brister och sopa rent framför sin egen dörr är för mig ett plus i kanten.


Nu ska jag iallafall fortsätta kolla på förlossningskliniken och sakna bebistiden litegrann..



Ta hand om varandra, och glöm inte bort att just du är värdefull!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0