Underbar sovmorgon.

Dessvärre inte för mig, men för Bella.. Hon sov tills strax efter tio idag ;) I vanliga fall vaknar hon oftast omkring sex eller sju tiden.. Men Felicia vaknade strax innan åtta så det var det bara för mig att kliva upp :) Med ett leende på läpparna.. Ska ta och plocka bort garderoben idag från flickornas rum så att det blir ordning där inne någon gång, för som det ser ut nu så är det bara trångt som tusan! Finns knappt någon plats att leka.. Så det måste verkligen fixas, ska skruva ner den och sätta den i förrådet. Var ju några som skulle hämta den här i dagarna men det lär vi ju se hur det blir med den saken, jag vill ha ordning NU.. och då ska skiten ut ;)







Så nu ska jag ta och gå och gräva lite i verktygslådan sen börja montera ner skiten. So long!


Glöm inte bort att du är värdefull! ♥

Kommentarer
Thegirlthatgossips

www.thegirlthatgossips.blogg.se

är en skvallerblogg,

den handlar om sveriges bloggstjärnor

och vanliga kändisar.

Helt enkelt om skvaller.

Jag hoppas att du gillar den och följer den.



xoxo gossip girl.

2009-12-08 20:49:43
URL: http://thegirlthatgossips.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0