Godmorgon :)

Jag mår illa :( och inte blir det bättre av att karln står och lagar lunch så det stinker mat os i hela lägenheten.. USCH! Är alldeles för finkänslig med denna grav.. Well, exakt en vecka kvar så kommer bebisen :) Nu kom iallfall posten, fick post av pappsen :) Han ger aldrig upp, förstår liksom inte att jag inte är intresserad av dessa medlemskort till höger och vänster, men han tycker väl att har jag varit medlem i 20 år så kan jag väl fortsätta..

Ska iaf snart ta en dusch sen skriva matlista för vad som behöver handlas hem.. ett måste är iallfall ett gäng med blöjor, och denna gång åt 2 barn ;)




Nu ska jag söka fram lite pics att lägga upp på min dotter.. min älskade sötunge!

hjärtegull!

Felicia nyfödd :)



Snaaart är bebis här!!




Min gullunge! Mamma älskar dig!


Kommentarer
Linnéa Björnfot

Finns det något vackrare än gravidmagar? Nope :P



Jag längtar sönder tills jag får barn men samtidigt tänker jag inte ha för bråttom - tänkte hitta en lämplig karlslok först ^^



Söt blogg!! Kram

2010-01-22 17:31:14
URL: http://innanformindorr.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0