IKEA och hemska blodprover :)

Skrev ett svinlångt inlägg igår kväll men sedan så började sidan tjorva och allt försvann så orkade inte skriva om allt igen.. nåväl, fick iallafall våra IKEA paket igår :) Vill ju börja få iordning nu innan bebisen kommer.. måste även börja ta tag i det där med amningen också, nu hur det ska gå till :/ Felicia är ju en snålis när det gäller den saken och jag vet verkligen inte hur jag ska få henne att sluta.. för när bebisen kommer så har den förtur. Hoff, mycket att tänka på innan storken anländer :)

Jag har iallfall varit jättejätte duktig idag! Nu lär ni tycka att jag är världens meega fjant, men tacka så är vi alla olika :P
Har tagit blodprover idag ;) och jag är verkligen LIVRÄDD! Inte liksom vanligt rädd att man bara tar dom fast man har en rädsla.. utan jag är en sådan som lägger benen på ryggen och springer om jag kan. Dom här proverna ska ha varit tagna för huuur länge sen som helst men inte jag ne, jag springer dessutom bråkar.
Det värsta är att min älskade söta rara man Mathias måste hålla fast mig när proverna tas.. så rädd är jag! DÅ får jag heta fjant och allt, men men alla är vi olika. Nu har iallafall karln min åkt på gymmet så jag tänkte fixa mig lite lunch, hatar mat!!! Fyy äckligt. Hade velat leva på frukt, grönsaker och isvatten för resten av livet om det hade gått.. är såå himla gott :) Dessutom nyttigt.



Ne, nu lunchen som sagt.. sen hämta mitt hjärta från dagiset. Sen blir det BEBIS SHOPPING :)



Älskar dig hjärtat! Och mina 2 barn :) NI är allt! <3

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0