Stress stress

Hamnade än en gång här i brist på annat. Har hur mycket som helst att göra innan BB.

- Fixa ny patientbricka
- Tvätta massa kläder
- Packa klart det sista i mina två resväskor
- Städa lägenheten

+ Barnvakt ordnat
+ Alla blodprover är tagna :)

Är så slö och trött dagarna igenom, känns inte som om jag orkar med något.. en vecka kvar och jag har stressen upp i halsen.


Nu har karln åkt på gymmet, tänkte försöka städa lite och boka tvättstuga för snart kommer Mamma och hämtar upp mig så jag får fixa den där jäkla patientbrickan.. iofs har jag en men alla upgifter på den stämmer inte för fem öre nå mer.




Bjuder på en bild på gumman och mig :)


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0