Ytterligare ett..

Blogg inlägg :) Är så kul att blogga nu när allt fungerar vilket det inte gjorde med den andra bloggen jag hade :) Så vänj er nu med en massa inlägg.. som sagt, om allt möjligt! Mig, min familj och vad som händer i mitt liv :)



Wellwell.. En sak mindre att fixa, brickan är klar.. har iaf just fikat med familjen och innan det vart det ett bad med Felicia. Snart börjar Gordons Kitchen Nightmare.. Älskar verkligen det programmet, och efter det börjar Lyxfällan :) Haha, jag och mina älskade tv program.. har faktiskt städat lite idag också, vikt undan rentvättade kläder och storhandlat med familjen.

Ne, har inget mer vettigt att skriva så nu blir det tv:n :)



Puss!


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0