20090726

Godmorgon :) Hoppas allt är bra med er. Sitter här ensam, resten av familjen har åkt till Hakkas ;) Ska städa Felicias rum idag, tror jag :) Då menar jag storstäda, det behövs.. haha. Det verkar bara vara det enda jag gör, eller? Men men, det är ett måste. Sitter iaf här och dunkar musik, så kan ju även passa på att blogga litegrann.. måste även fixa klart den andra bloggen jag har som kommer att förbli lösenords skyddad ;) Hmm, ska försöka fixa in bilderna från mobilen också så att jag kan visa er lite nya bilder :)



http://www.youtube.com/watch?v=zPj_QPyov0I

Mellony - You And Me

En väldans bra låt också.. lyssna och njut medans jag bråkar med dessa bilder ;)
Förresten, nu är allt fixat med comhem så nästa vecka kommer datorn.. tio samtal senare!














Nu fungerade det, tog visserligen ett tag men det gick ;)

Nu ska jag göra annat :) ha det!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0