Barnen + amning!

Är du totalt ointresserad av att läsa om amning och bebis snack så läs inte!
Eftersom jag fått flera kommentarer på sidan av bloggen av några som nyfiket läser min blogg, om min amning m,m så tänkte jag ta och skriva lite om det då eftersom den här bloggen ändå är tänkt att det ska skrivas mycket om barn, hur det är att vara ung mamma med så..

Bella ammar jag knappt, bara ibland.. Oftast innan nattning!
Inget mer med det.

Felicia, 2 år snart hon ammar jag mer! Det är hennes trygghet på ett sätt, det vill jag ge henne! Hade ju inte tänkt amma i år till men så länge som hon vill ha så ska hon få! Kan inte riktigt sätta finger på vad det är riktigt som är så störande för er med det? Om jag vill amma så gör jag faktiskt det! När hon föddes ammade jag henne i någon månad sen övergick jag till flaska + amning, slutade med flaskan och hon fick vanlig mat men amningen hängde på i vanlig ordning! Har fått kommentarer som denna "är det inte dags att sluta nu tycker du?" eller "Bella borde ammas mer än Felicia" eller "ja nu när andra bebisen kommer (bella) så måste du sluta amma Felicia"... Men vilket tjat!!! Jag ammar precis hur mycket/lite jag vill, eller hur? Kommentera gärna så får jag höra eran åsikt!

Bellsa har aldrig varit den som har velat ha, hon har knappt vetat hur man gör i flera månader.. enda gången hon vill ha är när hon ska sova! Så, så länge dom vill ha så ger jag. Speciellt felicia, för det är en del av hennes trygghet och den ska hon få ha kvar!

Tutte och tumme är inget som duger för henne, däremot Bella.. där åker tummetott in i munnen hela hela tiden. Tycker det är faktiskt ganska bra, för då har hon alltid "snuttisen" med sig.. haha ;D sötungar!



Såå, kommentera på! Kommenterar ni anonymt så svarar jag tillbaka bland alla komm..


Nuu vet ni!

Kram, ha det så länge ;P













En oerhört trött mamma!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0