Bus bellsa ;)

Hej på er :) Här sitter jag och har det tråkigt efter ca en timmes intensiv städning, det behövdes ;) Nu kan man ta det lugnt.. haha!
Fick mitt mitt modem idag så jag antar att min dator kommer imorgon, jag är lycklig :) yesyes!!
Är hur störande som helst att sitta på den här stora, vill kunna ta med mig den och snart kan jag det.. bara den kommer någon gång!
Ska iallafall ta och slänga mig i duschen nu, sen bege mig ut och handla lite.. sen blir det middag och efter det hämtar vi hem våran nya frys ;)



Nu lite bus med Bellsa duschen hinner jag ta sen :)
Hon har blivit såå duktig såå, hon har lärt sig att vända sig från rygg till mage, greppa tag om sina leksaker.. fast hon tappar ju dem lika fort igen men ändå ;) Och skrattar gör hon heeeela tiden, non-stopp på bruden :) hihi, det är så det ska vara! Finns nog inge mer lycka i än att se sina barn skratta och busa, då mår jag bra!



Förresten.. så vill jag också medela att jag har väääärldens finaste, snyggaste, starkaste, gooaste karl!
Nu är vi äntligen en liten familj, eller ja.. det vart vi ju när barnen kom till värlen. Mammas små hjärtan! <3

Snart blir det tillökning i familjen.... sen får ni helt enkelt tolka det där hur ni själva vill. Men lägg inte näsan i blöt för mycket bara ;) hihi!




Hejsvejs! =)

Kommentarer
Kurt

va igen

2009-07-20 17:54:21



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0