Dags för..

vägning och mätning av barnen kl halv elva idag :) Ska bli otroligt kul att se vad dom väger.. den 9:e Juni vägde Bella 6350 g och var 59,5 lång och då är det nästan en månad sen.. så jag tippar på över sju kg idag.. mammas lilla tjockis ;)
Och Felicia har jag faktiskt inte den blekaste aning om vad hon kan väga o så, är flera flera flera måååånader sedan hon stod på vågen. Uppdaterar mer senare så får ni veta exakta kilon och längder :P

Nu ska jag göra iordning barnen ;D


OM jag hittar kortet till kameran så tar jag med skiten och fotograferar så får ni se.

Jag menar, hur kul är det egentligen att läsa ett blogg inlägg utan några bilder? Inte kul alls om jag får säga det själv!




Ha det sålänge!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0