Det jag lovar, det håller jag!

Godmorgon allihopa :)

Sitter här med äldsta dottern, uppe före tuppen är vi. Låter karln min ta en sovmorgon ;) Han brukar ju låta mig göra det så det är nog inte mer än rättvist, eller hur? Mitt öga är fortfarande inte bra, ni kanske har något tips som gör att det här försvinner snabbare? Är inte alls speciellt kul att vara halvt blind på ett öga :/ Haha..

Och som jag lovade er igår, (försöker hålla det jag lovar så länge tid finns när det gäller bloggen) så ska jag lägga upp en massa bilder ;) Gamla bilder som nya på barnen. Nu till bilderna!





En alldeles nykläckt liten Isabella (min yngsta dotter). Kanske 1 timme gammal max?




Felicia, (min äldsta dotter) en dag gammal kanske.




Felicia igen ;) Redan här ser man vilken busunge hon är ;)



Jag och Felicia



Isabella :)



En trött liten Isabella :)








Nu ska jag fixa lite frukost sen slänga mig i duschen, uppdaterar nog mer senare under dagen ;)

Puss o kram!


Kommentarer
Nina

gud så söta bilder =)

2009-07-15 09:45:14
URL: http://totalflopp.blogg.se/
Linnea, mamma till Liam och Theo

Fina flickor du hade =)

2009-07-16 18:23:37
URL: http://ihennesskor.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0