En arg mamma med två trötta barn!

Comhem kan ju dra åt satan! Beställde ju datorn för ca tre veckor sedan, den har inte kommit än. Pratat med dom nyss så dom skulle försöka fixa skiten och sen ringa upp mig.. är nådigt arg!

Bellsan har iallafall somnat men inte Felicia, väntar bara på eftermiddagen då hon lär vara as trött.. Skulle egentligen storstäda flickornas rum idag men det kan man ju se sig i stjärnorna med! Är så jävla irriterad just nu så det fan sjunger om det.



Har inte lust att prata med någon just nu, är så jävla arg så det kokar i mig..



Alltid är det något.




Ska lägga mig framför tvn en stund och lugna ner mig.. behöver nog ta mig en långpromenad och rensa huvudet på en  massa tankar. Vi hörs :)

Kommentarer
Anonym

http://gratis-fashion.se/inviter-ven.php?id=28605

2009-07-23 16:14:47



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0