En snabb uppdatering!

Hej, igen! Nu är familjen på väg hem, så jag passar på att uppdatera medans tid finns! Jag och Mamma har städat som dårar i drygt fyra timmar så nu är det rent ;) Eller okejdå, hon har gjort det mesta! Tack! Nu sitter jag här och håller på att flyta iväg, håller på att laga en riktig go middag åt oss :) Som ni vet så hatar jag att laga mat, det är pesten! Men någon gång får man faktiskt offra sig!

Så nu ska jag gå iväg och fortsätta med salladen och sånt ;) Sen blir det duschen nästa, känner mig inte direkt fräsch om man säger så!



Nåväl, kanske blir en till uppdatering senare, vi ser ju!






Ajustdet, snart blir ju Sofia Mamma igen ;) Måste köpa en present åt lillbebi också.. nog för att det är bra många veckor kvar, men lika bra att påminna sig själv! Haha..

Är så mysigt med bebisar, fast det är otroligt tidskrävande.. ;) Som sagt så är det ett ansvar i vääldigt många år. Men det är det lätt värt :) Man gör inte mer än sitt bästa för sina barn och det är så det ska vara, annars är ju något helt galet.. hm, nu kom jag av mig.. middagen var det :P

Eller salladen rättare sagt!


Hejs! ;D

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0