En till blogg..

Hello på er :) Tråkigt väder ytterligare en dag till, fy! Snart åker min karl till Luleå, fast han kommer ju hem senare ikväll.. Hatar att vara utan honom, är såå tråkigt! Har iaf just ätit lunch, ska strax ta och gå och lägga felicia så att hon får sova lunch.

Nu till annat.. funderar på att göra en annan blogg också. Kommer såklart att ha kvar den här för allmänheten och denna blogg kommer såklart att uppdateras lika mycket som nu om inte mer, men kommer dra ner på att berätta för mycket i den här bloggen om privata saker m,m.. den andra kommer förbli lösenords skyddad och dom som förtjänar lösenordet får det såklart! Det kommer nog att bli en blogg där jag skriver av mig om precis ALLT mellan himmel och jord!

Är ju helt klart och tydligt att jag inte kan skriva om vad jag själv känner om i den här bloggen, folk pratar för mycket om saker och ting dom inte har med att göra! Nog om det nu, ska iaf ta och fixa det dära ikvälls.. Ni lär ju märka ;) Men jag hoppas ju att ni som läser den här bloggen kommer hänga kvar ändå :) Då med mera bilder =) Har varit dålig med det på den fronten men det ska bli bättre!




Nu luktar det ju inte hallon här direkt så ska göra blöjbyten på barnen sen får dom sova en stund! Annars blir eftermiddagen inte trevlig, gnäll dagen lång och det vill vi ju inte ha :) Här ska det vara glada miner!


Kram! <3

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0