Ett till tråkigt inlägg..

Sitter här med Felicia i famn, snart godnatt för henne.. Har badat ungarna så nu är det min tur! Sorry för dålig uppdatering, men vet faktiskt inte vad jag ska skriva egentligen.. Blir det bara tråkiga inlägg utan bilder så finns det ju inte en själ som vill läsa.. Därför kan det verka som om bloggen är på is ibland men det ska bli bättring på det :) Nu är nog min karl hemma snart, då blir det film!

På gott och ont finns det nog massvis jag hade kunnat skriva om, men jag har faktiskt ett privatliv så allt behöver jag inte dela med mig av ;)


Hihi..


Godnatt på er så hörs vi säkert imorgon!
Förresten, ögoninflammationen har försvunnit, men nu är den back on track på andra ögat.. myyyys!




Nattinatt! Puss

Kommentarer
I S A B E L L A

SVAR: Det förstår jag.. :/

Jag har vart på Öland hela veckan, och det har vart kul! Vad har du hittat på? kram

2009-07-19 11:09:44
URL: http://tinkerbella.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0