Fyyy vad hemskt!

Hoja, sitter just och läser det här.. http://www.aftonbladet.se/wendela/article5577189.ab hoj vad hemskt!
Tycker inte man ska banta utan man ska fan vara nöjd med den man är, annars är ju något helt galet!


Jag önskar seriöst att jag gick upp några kg i vikt, med båda graviditeterna har jag gått upp sammanlagt 26 kg och gått ner sammanlagt 30 kg. Man ser inte ens att jag har väntat två små barn! Nee, ge mig fler kilon..



Kämpar med att gå upp i vikt men det går inte hur jag än gör, jag antar att jag har en bra ämnesomsättning!
Meeen, något jag vägrar är att gå upp i vikt genom att trycka i mitt en massa snuskig mat, då avstår jag hellre!





Ge mig några kilon, någon? haha..

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0