Ge mig min dator och mera sol, tack!

Hej :) Guud vilket tråkigt väder det är idag, usch man blir så deppig. Men efter regn kommer solsken? Sitter iallafall här med två trötta barn, ingen av dom vill sova.. vet ju hur det här kommer sluta, båda kommer vara övertrötta inom kort och vara jättegnälliga! Har försökt söva Felicia i drygt två timmar utan resultat, Bella somnade efter maten men sov bara en kvar max.. Funderar på att dra ut tvillingvagnen och ta en promenad. Får se hur jag gör. Något blir det iallafall, här inne vägrar jag iallafall sitta. Tråkigt..

Sitter också och funderar på om man ska dra till byn i helgen som vi alltid gör varje sommar, men vet inte ännu. Beror på vädret, hatar regn! Men men, det är ju några dagar kvar till det också..

Och min dator är spårlöst borta, väntar nu att comhem ska ringa upp mig dom skulle försöka ta reda på vad som hänt.. blir galen på det här väntandet! Hmm, nu vart det mycket gnäll men så kan det vara ibland ;) Under väntandet kanske man ska ta och ringa och boka en tid för vägning av barnen. Bella väger nog långt över 8 kg nu.. hon om någon är matglad så det sjunger om det :) Felicia väger nog strax under 12 kg skulle jag tro.. är inte så stor viktskillnad mellan dom!



Nu blir det en dusch iallafall, sen göra ett nytt försök med att söva barnen!

Ha det :)

Kommentarer
→ F R I D A S F O T O - B L O G G ♥

Hejsan hur mår du? :)

2009-07-22 14:46:24
URL: http://fridasfoto.webblogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0