idioter

Hm, än är dagen inte över.. har suttit i mobilen och surrat med comhem i närmare en kvart! Vi har ju hemtelefoni genom dom, men vi har inte fått en enda räkning eller nå. Så jag tog och ringde upp dom, jag hann nog rabbla upp alla världens svordomar innan samtalet var slut! Efter mycket disskuterande fick jag till svar av idioten på andra sidan luren "Enligt lag har vi ingen skyldighet att skicka ut fakturor" Nehe, säger jag.. hur fan ska man då kunna betala? Ett skratt var allt jag fick i telefonen. Gapade iaf tillbaka att jag inte tänker betala för andras misstag. Sen avslutade jag samtalet med "hoppas att jag inte behöver ringa er igen" klick..


Sitter iallafall här nu och äter middag och funderar lite! Är sviiiintörstig, vem blir inte det efter en kvarts intensivt samtal. Och röksugen.. Hoooohoooojaaaajaaa säger jag bara!!


Ne, comhem kan fara åt helvete.. har iofs dumt nog beställt en dator genom dom, ångrar mitt misstag. Skulle ha tagit genom ett annat företag.. Man kanske inte vet om man får en faktura eller inte. Ne hörrni, svammel av allt!




Nu ska jag ta en cigg ute i det kalla. Vi hörs när min lilla ilska har lagt sig!!

Kommentarer
Anonym

hej!

Besök gärna vår nya blogg: www.nattievikkie.blogg.se

vi bloggar om allt möjligt. från hur det är att vara tvilling till vad vi gör om dagarna och mycket mer!

Sköt om dig och hoppas du tar en titt! :)

2009-07-22 11:54:57
URL: http://nattievikkie.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0