Jag vill inte, jag vill verkligen inte!!

Som jag berättat i ett tidigare inlägg så ska ju Felicia sluta från sitt dagis i Gällivare och byta till en dagmamma ist i Mbgt, men nu är jag i valet och kvalet.. Jag vill verkligen inte! Hon trivs så jäävla bra där, jättefina barn och fröknar!
Idag är hennes sista dag på dagis, sen sommarlov.. sen kommer hon börja hos sin dagmamma!!


Hon är ju mitt gullebarn lillgumman min.. igår när jag hämtade henne från dagis så strejka hon lite smått. Tror hon har fattat vad som komma skall :(


Någon som vet här, kan man ändra sig när det gäller en sådan här sak? Alltså jag menar, kan man ta tillbaka "uppsägningen" av dagisplatsen?


Kommentera på!!

Kommentarer
en mamma!!

jo man kan ändra sig,ring snarast o meddela bara!

2009-07-04 19:04:58



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0