Sketans åskväder!

Huhu jag är verkligen livrädd, hela jag bara skakar av rädsla när det väl sätter igång. Ligger som en stel pinne i sängen under täcket och väntar på att det ska försvinna! Och tårarna är inte långt bort dom heller. Hah, jag är som ett litet barn, jag vet! Har alltid varit dödsrädd för det, kan inte göra något åt det.. sorry! Men det konstiga är att jag är rädd för mullret, inte blixtrarna. Hmm, ska väl vara tvärtom va?



Har städat hela dagen idag, skönt att få det bortgjort! Det bästa som finns är att lägga sig på kvällen med rena sängkläder och nyvädrat i sovrummet, skurat dammsugit.. Och en bra film! Bättre än så kan det nog inte bli..

Hmm, på tal om det där med åska! Vissa hade man kunnat ge en knogmacka åt.. typ min kära man, han älskar att reta gallfeber på mig när jag är rädd. Well, det finns något som heter payback time? Mohaha, du vet nog vad jag menar baby! Vet hur mycket du diggar alla bilder på dig jag lägger upp utan ditt godkännande ;D



Sitter iallafall här och lyssnar på Pitbull - I Know You Want Me

Så grrymt otroligt bra låt!




Och lite bilder såklart ;D


(Sugmärke av Matti) Hm, sånt gjorde man väl när man var typ 12 13 år? Hah, tydligen inte va?

En otroligt ful jag med en underbart söt dotter!





Lite snäll kan jag ju vara att täcka över ;D Enligt mig är han vääärldens snyggaste karl, dessutom den starkaste.. hahahah!
Den nya Hulken kanske??





Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0