Snart 2 år gammal, tiden går fort!

Hej allihopa :) Nu är vädret på vår sida, eller vad tycker ni? Fast gårkvällens åskväder gjorde mig något nervös, som alltid då :)
Här är iallafall städning/tvättning igång sedan tidigt imorse ;) Ska putsa fönster och sådant tråk idag, hmm.. tycker att dom som flyttar in efter oss kan putsa så slipper vi (nej vi ska inte flytta), fast det mottot höll inte min mor med mig om.. så hon kommer hit och fixar det om ett tag eller två ;) Ska snart ta och rusa ner till tvättstugan men först måste jag ta tag i att ringa lite viktiga missade samtal! Sen rensa igenom pojk/flick kläder tills när Sofia får sin lilla bebis :) Några plagg ska jag kunna trolla fram, som sagt.. vi drunknar i kläder!


Igår fick prinsessorna mina varsin Mumin pyjamas av sin Mommo :) Tack snälla!
Ska fota här någon dag..
Vi var även och köpte den sista presenten åt Felicia också.. hon blir ju 2 år den 7 e aug och jag blir 21 den 4e aug :) Så då blir det massa tårta och sådant :) Rent av äckligt, men klart gumman ska ha tårta.. jag avstår med glädje! Nåväl här är en lista på hennes presenter vi köpt:

En stor skrollan docka
Barbie dockor
Ett rör med flera dockor i
En spjälsäng till dockan/dockorna

Hahahah, min lilla dock fantast ;) Tur att hon är liten och inte kan läsa min blogg! hihi.. Vart mest massa dockor och sådant, men det är ju det hon tycker om så då får hon det också, vägrar att köpa sådant som JAG tycker att hon behöver, är ju trotsallt hennes födelsedag fast vi firar oss båda samma dag :) Meeen, tårtätandet slutar nog inte där skulle jag tro, min mans Pappsi fyller ju år samma dag som Felicia så det blir nog mest troligt att uppvakta honom också! Återstår att se :)


Nu ska jag slänga mig framför tvn och ringa runt lite medans sessorna små/stora ligger och sover :)


Uppdaterar kanske senare om tid finns! Ha det bra sålänge ;)


KRAM!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0