Bilder i oordning ;)

Hej och godmorgon :) Sitter här och överväger om vi ska åka till byn eller inte, har egentligen ingen lust men men.. får se vad det blir!
Vad har ni för er ihelg?

Försöker lägga in lite bilder från min mobil till datorn men det fungerar ju såklart inte som jag vill att det ska göra!!

Gaah, det fungerar inte och jag har inte tid att sitta här hela dagen ;) SÅ det får bli bilder från datorn istället ;)

Nu blir det bilder som är tagna för länge sedan och huller om buller, men ett inlägg UTAN bilder är inte speciellt kul att läsa ;)






Felicia, Linda och Keely :)



Det här var första gången Felicia stod upp mot någon möbel om jag inte minns fel :)



Felicia målar med fingerfärg vilket hon tyckte var superskoj :)



Hittade även denna bild i samma mapp som dom andra bilderna, var bara tvungen att visa hur gulligt
det är ;) Bella i magen och hon visar tydligt knytnävarna ;) haha



Ska visa er dom nya bilderna senare idag bara jag får in dem i datorn så ;) Nu ska vi börja göra oss iordning iaf..
Så varsågod, här har ni en massa bilder.. som sagt, huller om buller!






Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0