27,9 grader

...ute och jag dööör snart av denna irriterande jälva värme! Ja jag gnäller, men det ska man göra, faktiskt! Sen när det väl är vinter och hur kallt ute som helst då tjatar jag att jag vill ha sommar. Sådan är jag serni ;)

Ska ta och ge lilla lite mat sen dra ner till tvättstugan för att tvätta bort ALL smutstvätt.. sisådär några hundra kg bara ;P
Jotack är hellre inomhus nu än ute som ni säkert förstått ;P


En kall dusch skulle inte heller sitta helt fel!




Ikväll blir det att dela ut tack kort till dom som kom på dopet ;P


Dopet vart lyckat faktiskt, men förstår mig helt enkelt inte på folk som frågar om dom fick komma, visst.. bjöd dom tjatande krypen men sen haglade det in tusentals ursäkter för att inte komma. Nee, nästa tillställning är ni INTE bjudna. Räkna med det, så fråga inte ens!



Elak är mitt mellannamn, eller vad ska man säga..


Kommentarer
Linda

Nog hade jag kunnat komma sjuk och eländig så hade alla blivit förkylda istället..

2009-06-30 14:56:47
URL: http://lindamadelen.bloggagratis.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0