Ååå jisses...

Är verkligen glad över alla kommentarer jag får, snälla som elaka. Keep on going!
Kan bara inte förstå varför man drar in mina barn i det här? Skrik och bråka gärna på mig, men två SMÅ oskylida barn som inte ens kan försvara sig själv.. ne, skärp dig! Trodde seriöst att det var en vuxen på andra sidan datorn som kommenterar min blogg men sedär vad fel jag hade! Än en gång.

Jag älskar mina barn högre än högst, hade dom inte haft det bra med mig och Mathias (som är icke knarkare och HEL nykterist) så hade dom tagit barnen ifrån oss.. men dom är hos oss, vad bevisar det då? Jo, att vi är BRA föräldrar. Du känner inte oss, så du har inte en aning om hur många goa kramar och pussar vi får från våra barn varje dag, ständigt och jämt. Så, ser ner på oss tror jag inte dom gör när dom blir äldre.. dessutom vill jag INTE att dom ska bli som oss heller, ser hellre att dom blir egna individer med egna mål, familjer, bra betyg osv osv.. Visst, vi är inte väääärldens bästa föräldrar. Men vet du vad? Det finns det ingen som är. Man gör givetvis allt för sina barn, men världens bästa finns det garanterat ingen som är.

Hmmf, knark då? Kan sätta mina tio tår på att du inte har haft med knark att göra någonsin, aldrig sett en människa vara hög som ett hus. Det högsta är väl att du hört någon som varit hög, men säkerligen inte haft med knark att göra, vart bredvid någon som varit hög m,m. Sträva inte efter det heller! Jag har sett och hört alldeles för mycket, inget jag är stolt över! JAG skulle aldrig få en sådan korkad idè att ens prova, dummare val finns inte! Ta reda på mera fakta innan du börjar gapa ut en massa dynga som inte ens stämmer. Hade min man knarkat och supit dagarna igenom så hade jag inte haft mig eller barnen nära honom.. men nu är det faktiskt så att han inte gör något avdera..

Mathias är faktiskt världens bästa Pappa!
Älskar dig :)









Ni är mitt liv! <3

Kommentarer
Anonym

Du säger att de jag säger inte stämmer, varför försvarar du dig då? Varför inte bara skita i det? Jag har varit hemma i eran lght och själv sett din pojkvän använda droger, så du verkar inte veta så himla mycket som du tror.. Varför du fortfarande har kvar dina barn är för att ingen vet vad som händer och sker i eran lght, det kallas "bakom stängda dörrar".. Men hade myndigheter granskat er så hade ni förlorat vårdnaden direkt.. Mytoman som du är, försök att se sanningen i det hela och tänk inte bara på dig själv hela tiden..

2009-06-12 16:12:45
Marie

Ååh, din idiot! Antar att du menar att detta har hänt på Järnvägsgatan när vi bodde där? När Matti hade fest och du tydligen var där så hade jag och min då enda dotter redan flyttat ut därifrån, kan tyvärr inte stå för vad Matti gjorde DÅ.. och detta har hänt för två år sen, om inte mera! Folk kan förändras.. varför törs du inte vara ärlig om vem du är istället för anonym? Antingen är du snuskigt j*vla rädd eller så är du själv en pundare.. kan inte tänka mig någon annan anledning. Vad har jag att dölja? Vi har rent mjöl i påsen.. hade jag varit feg som jag är i dina ögon så hade jag aldrig godkännt din kommentar. Jag är rak i ryggen, det är inte du. För du törs inte visa vem du är!

2009-06-12 17:13:57
Mathias

Om nu lilla flicka vart i min lägenhet och se mig knarka så måste det ha hämnt för ca 3-4 år sen för de är senast jag knarkade.. och har du vart där så är du den falskaste mest patetiska människa som finns. och du kan ju alltid ta å ringa mig så kan du och jag reda ut ditt lilla skit snack fast du är väl alldeles för liten och patetiskt feg för en sådan sak. Jag har ryggen fri jag kan lämna ett drogtest vilken dag som helstg om myndigheten vill de. / mathias pappa åt isabella.

2009-06-12 19:31:39
Anonym

Haha, patetiska ni är.. 3-4 år sen, skulle inte tro det, snarare ett halvår sen.. Men Mathias, man blir ju som man umgås.. Marie är ju mytoman, så inte konstigt att du också börjar ljuga allt mer med tiden som går.. Tycker verkligen synd om er, ni borde söka hjälp.. Så jag är falsk för att jag tycker att det är fel att en knarkare tar hand om 2 små barn! Ni båda två har ju psykiska problem som inte inser att det ni håller på med är helt fel.. Funderar starkt på att kontakta soc, för det kan ju inte fortsätta så här och jag är inte ensam om att tycka som jag gör..

2009-06-12 21:04:58
Mathias

Så du lilla anonyma flicka har vart i mitt hem för ett halv år sen. väldigt konstigt... de är ju vid juletider och jag vet minnsan vilka som vart hit och inte då lilla du iallafall. men du som nu vet så otroligt mycke kan ju ta och berätta vad jag tog då.. kontakta du soc gör mig inget för kan upplysa dig om att vi redan har kontakt med dom och de fungerar otroligt bra dom e hit två gånger i veckan. vi får otroligt mycke hjälp med saker som behöver ordnas så ta nu och berätta vem du e så ska jag ordna så att du får hjälp för du verkar nämligen behöva det. Fast du törs nog inte du är bara patetisk lite skit som tror dig kunna lägga dig i mitt liv. ta hand om din egen skit och lägg dig inte i minh. puss å kram lilla skit unge.

2009-06-12 21:54:18
Anonym

hej måste bar säg vad mycket svammel marie är inte min favvo tjej alla dagar och inte hennes pojkvän heller men en sak vet jag och det är att dom älskar sina barn tar väl hand om dom och försöker ordna upp sina liv så kom igen trodde det var då man skulle ge en klapp på axeln och säga vad glad jag blir för eran skull om inte annat för barnens skull och inte en kniv i ryggen ,,och droger och sprit förekommer inte i deras hem det kan jag lova , så låt dom nu vara i fred och ordna deras liv det kanske du också borde göra vem du nu är för umgås du med folk i lägenheter vart dom tar droger då har du nog hamnat fel..

2009-06-12 22:52:50
ida

Stå på er bara! Alla har vi våra fel och brister och alla begår vi misstag lite då och då. Men det viktigaste är väl ändå att man försöker ställa saker och ting till rätta, vilket ni ju båda har gjort på så många sätt och vis. Och jag är stolt över dig Marie, för du är en bra mamma och en så fin tjej på så många sätt och vis! Ha det bäst! :)

2009-06-12 23:22:13



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0