Brända bullar ;P

Inte riktigt då, men en bränd spis? ;) Duktigt Marie! Lagade mat åt mig igår, skulle koka makaroner.. det är ju det enklaste som finns ju. Hm, tydligen inte. Satte på plattan, satt mig på datorn en stund.. gick tillbaka för att kolla. Makaronerna var kalla och okokta, andra plattan var på med ett sådant där lock över. Totalt bränd! Slog på den rätta plattan, nu var allt okej. Trodde jag. Öppnade fönstret i köket så att jag skulle få ut den äckliga lukten, gick sen och tog ett bloss.. öppnade balkong dörren. PANG hörde jag från köket, då hade det alltså blivit korsdrag och min stereo från fönsterbänken hade ramlat ner.. well, rökte färdigt och tänkte för mig själv. Vad händer härnäst då? Hann inte ens tänka klart i dom banorna förens högtalarna också dammade i backen. Suckade för mig själv.. sket i all, gjorde klart maten och tog tag i stereon sen.. Gick ju inte att laga. Rackarns. Den funkar ju men högtalarna ser ut som fan. Haha, tur att dom står bakom gardinerna så ingen ser ;)

Det var det dåliga med gårdagen, men har ju även en bra grej att tala om för er ;) BÅDA barnen har sovit HEELA natten :) Härligt som fan, en natt utan störd sömn. Det är det värsta som finns!! Att somna så gott och sen vakna efter någon timme. Jobbigt.

Skulle ju ha tvättstuga nu men har inget tvättmedel och affärerna är stängda, alltid är det något. Har man inte gråa hår redan så då får man fan det!


Nu ska jag byta blöja, undras om det blir en nit lott eller vinst? Hahahah, ni fattar va?


Adios!

Kommentarer
J O A N N A

tack snälla:D

2009-06-20 14:09:17
URL: http://byjoanna.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0