Dop :)

Döpte Isabella igår, ååh hon var såå fin ;) Men huj vad nervös jag var hela tiden, scenskräck eller vad man nu ska säga..
Har inte alltför mycket att skriva så låter bilderna tala för sig själv med beskrivingar på vilka alla är :)


Här döps Isabella :)




Mats (präst) Bella, Alva, Daniel, Mathias och Jag




Präst, Pernilla (Gudmor), Jag, Bella, Mathias, Daniel (Gudfar)



Min moster Britt och hennes man Hamid och Felicia på ett hörn ;)



Min kusin Adam, Anne, Glenn, min Mamma, Felicia, Pernilla, Alva



Daniel, Farfar Ivan med sin fru Lisbet, Mathias, Ebba
Bordet bakom: Pappas tjej Stina, Sara och hennes kille Mattias



Mattias kusin Maria med Alva i famn, Markus, Henry, Babro



Morfar o Bella, fotografen morfar som tagit alla bilder ;)



Min dotter Felicia



Min pappa som tagit alla dessa fina bilder, vi glömde ju våran kamera på skötbordet hemma..
La den dit för att den INTE skulle glömmas bort, men det hände ju ändå ;)

Tur att jag har fått en massa bilder på mailen av släkten ;) Tack! 

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0