Fuskare!!

Ohyes!! Jag vägrar att sitta ute i denna hetta och pressa sol, nejnej.. Det blir brun utan sol istället ;)
Hatar denna värme! Usch!!!!!!!

Var iaf och storhandlade idag, välbehövligt.. massvis med blöjor, våtservetter till tusen som går på löpande band här hemma.
(När man bytt på ena så är det nästa som behöver ny) :) .. sen vart det även mat också. Mycket kvar att handla men vem fan orkar i trängseln inne på ombyggnationen av Coop, inte då VI! Snabb handlade det viktigaste sen for vi hem, packade upp skiten.. sen åkte jag iväg med Mamma och "handlade" hos henne sådant vi glömt på dollar, sen konsum för att handla mera mat. Nu har iaf hettan försvunnit för ikväll, skönt.

Köpte även vääärldens smartaste grej på dollar som uppskattas rejält av mig nu i sommar som hatar värme!
Bilder kommer imorgon. Nu väntar karln min i sängen på mig, filmdags! Barnen sover. Otroligt, klockan är inte ens åtta.
Antar att det är värmen som gör dom helt slut!



Nåja, slutskrivet för nu iallafall!

Kram <3


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0