Ge mig snö!

Hello ;) Just hemkommen från stan, huhuu vad varmt säger jag bara. Två småbarn, flera hundra grader varmt, och massa shopping. Just detja, inga barnvagnar tog vi med heller utan barnen i armarna. Aldrig mer igen säger jag bara!

Vart nya skor åt Felicia, jag köpte ju nya åt henne förra månaden men tydligen dög dom inte för min Mamma, hon skulle prompt köpa nya åt Felicia.. Sen ett linne åt mig, solhatt åt Bella. Det var nog allt, tror jag ;)
Tack Mamma!



Nu ska jag gå och kolla till maten i ugnen! Flintastek och potatisgratäng.
JA JAG VET ATT MAN SKA GRILLA FLINTASTEK!!!!! Titta på Matti om det går åt helvete ;) Enligt honom kan man tydligen göra sådant i ugn också. Vad vet jag? Jag hatar matlagning, noll intresse.. i princip. Iallafall i denna sommarvärme.



Kommer upp bild sen på nyskorna ;)
Superfina!


Ha det sålänge!


Kommentarer
Vilhelmina

Hur bär man kassar om man bär barn? xD; Eller, det är väl det som är grejen iofs... Men bärsele kanske?

2009-06-27 12:45:19
URL: http://vilhelminaullemar.se/blogg
Vilhelmina

Och så glömmer jag helt att svara på kommentaren, haha. Tankspridd!



Det är bara bra, skall ut och sola lite :D Själv?

2009-06-27 12:45:56
URL: http://vilhelminaullemar.se/blogg



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0