Jag och rubriker, nejtack!

Ursäkta den dåliga uppdateringen, skulle skriva igår.. först var det nådiga problem med inloggningen. Gav upp. Försökte hundra gånger till, kom äntligen in.. Skrev ett låångt inlägg, skulle publicera men det fungerade inte och allt vart raderat. Försökte igen, men samma visa än en gång. Mailade blogg.se och fick till svar att det skulle vara stopp i en halvtimme eller nå, så jag antar att det var den rackarns halvtimmen som jag försökte mig på att logga in samt skriva men utan resultat. Nog om det nu!
Midsommar och planerna är spikade, Hakkas nästa. Hm, ovanligt va? Blir väl mat som vanligt I quess, börjar bli less faktiskt. Inte för att vara elak men känner att jag förenjävlagångs skull vill hitta på något annat. Åka iväg någonannanstans, men vart? Inte då till byn vart min far bor, är där en gång per år och det räcker gott för mig! ;) Vad gör ni under midsommar?

Bjuder på två bilder sålänge tills jag kommer på något vettigare att skriva om!

Eeeh, vacker bild på mig. Skulle inte tro det va.




Världens bästa Pappa! Älskar dig <3


Kommentarer
J O A N N A

hoppas du haft/får en trevlig midsommar:)



KRAM JOANNA

2009-06-19 19:03:45
URL: http://byjoanna.blogg.se/
J O A N N A

hoppas du haft/får en trevlig midsommar:)



KRAM JOANNA

2009-06-19 19:05:28
URL: http://byjoanna.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0