Kaka på kaka!!

Hmmmjustdetja, dopet över och som tack för det så fick man en mini förkylning och Felicia ögoninflammtion i ett öga, nice! Eller så inte.. tycker så syyyyynd om lillgumman.. Hoppas det försvinner snart. Inget dagis ingenting. Vojvoj!!

Fast att ha henne hemma är bara mysigt, hon är sååå duktig min tös ;D
NU har hon börjat prata ännu mera. Fler-ords meningar hela tiden, munnen går i ett i ett dagarna i ända..



Nu är gröten nästan gajki i tallriken så ett bloss för mig, sen kommer mammsi och hjälper mig att natta barnen..
Jotack att natta TVÅ samtidigt är ingen höjdare. Någon som vill prova?? Haha..
Skriker en så skriker nästa, Felicia kör alltid med små fulingar innan hon ska sova.

Törstig!!!!!
Bok!!!
Mmm,m....

Går oftast inte på någon av dom fulingarna ;D (hon får alltid något att dricka innan läggdags) men tio min efter så vet jag att hon gör allt för att INTE sova..

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0