Mammsen och Pappsen :)

Fyyfan vad jag har det tråkigt!! Finns absolut nada att göra. Felicia står framför tv:n och kollar Singing Bee och klappar händerna. Bella ligger i våran säng och suger sin tumme och emellanåt hör man att hon surrar för sig själv. Och här sitter jag och fortfarande väntar på karln, som ännu är ute på vift. Hoppas bästis* får tag i en våg snart också, sen bär det av mot bussgods för hennes del med fetkaggen ;) Om hon nu tar sig dig någon gång.. hahahah! ;D

Har inte heller några bilder att bjuda på, bara gamla.. inga nya alls. Tror jag!
Ska kika ;)




Här kommer det två bilder iallafall, ena är på min underbara Pappa och den andra på min Mammsi :)


Haha, fråga mig inte vad människan håller på med, något bygge av något slag iallafall där i Svappavaara på hembygdsgården.
Hmm, nu anar jag att Pappsen kommer kommentera också om vad det är för bygge eftersom jag har noll koll..




Och min kära Mamma ;) med mina små sötisar

< Felicia.   .Isabella>


Älskar er sjukt MYCKET!!

Kommentarer
Anonym

Bygger ut och målar Hembygdsgårdens tak över bron

2009-06-21 19:54:51



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0