Man blir verkligen förbannad!

Dessa utlänningar, inget får man ha ifred! Visserligen har det varit lugnt nu ett par månader men så händer det IGEN!
Snor alltid våran tvätt tid, jag blir jävla galen! Maskinerna rullar på.. Har god lust att stoppa maskinerna och slänga ut kläderna rakt på backen! Var inte alls länge sedan jag fick höra av en dam nere i tvättstugan att jag tagit hennes kläder, hon bad att få gå igenom mina kläder.. Aldrig i livet med hennes jävla äckelhänder!!!!! Jag gick igenom och visade henne men sen fick jag ett jävligt stort "sorry" av henne också. Jag är ingen jävla tjuv! Konstigt nog så är det bara dessa utlänningar som har mage att göra vad som helst att få tvätta sina kläder!!!!

- Hota min man
- Påstå att jag snor deras kläder (nejtack)!
- Bryta bort cylindern från dörren
- Komma med att dom missat sin tvätt tid förra veckan och att dom kräver att få min bara därför



Men, det värsta av allt är nog att dom ALDRIG kommer ensam, dom har alltid med sig 14 karlar + hela sin familj ner till tvätten.
Jag darrar alltid när jag ska ner och tvätta om jag hör att någon är där..

Våran Saab vi hann äga i 2 TIMMAR hoppade dom sönder med glädje, men idioten fick en anmälan på sig och han vart UTVISAD från Sverige!! hehe..

Så går det när man inte kan sveriges regler och paragrafer.. tror att man med glädje kan göra vad fan som helst!





GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHH nu ryker deras kläder ut, på golvet som sagt!!!!


Kommentarer
Fina

Dags att köpa en tvättmaskin till lgh?

Då slipper ni dom.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0