Mest ensam i heeeeeeeela världen ;(

Huga, känner mig ensamast i hela världen nu ;( Matti och Bella åkte till Hakkas, Felicia sover, Brorsan jobbar, Mamma kommer hit om ett tag eller två.. och jag fastnar som vanligt vid denna j*vla dator! Inte alls ovanligt om jag får säga det själv. Tvättmaskinerna går brännheta just nu och likaså torktumlaren, vi drunknar i smutstvätt.. som vilken annan dag som helst.
Meen, man ska ju inte klaga. Enligt mig så är Onsdag bästa dagen på hela veckan ;) hah, Tv beroende som jag är vissa kvällar så får man fasiken inte missa Rent Hus och Lyxfällan.. Dessutom känner jag mig vääldans trött :/ Båda barnen har vaknat varannan timme i natt.. Bella kl ett, Felicia kl två och så har det hållt på ända till morgonkvisten, då var det bara att se glad ut och kliva upp.. Men älsklingen har lovat mig att nu inatt är det min tur att få sova ut. Haha, JA vi tar varannan natt med barnen bara för att man ska orka med.. belive me, man blir grymt slut i kroppen efter ett par nätter utan sömn!

Att vara gravid är en lätt match om man jämför med två barn som skriker mitt i natta!
Nåja, man får ta igen sig när det hinns :)


Mamma älskar er mina små duktiga och vackra prinsessor ;)

Kommentarer
nattis

någon gång under sommaren eftersom dem ska fixa en vattenskada så dom vet inte exakt när det blir. jo de är den ovanför er.

2009-06-03 23:30:33
URL: http://naathaliel.blogg.se/
V E R O N I C A ♥

sv: haha går lite segt men måste säga att det är sjukt skönt att vara ledig nu :)



Hur är det med dig då? och vad har du för planer inför helgen ?:)

2009-06-04 01:21:08
URL: http://veronicaapelqvist.blogg.se/
V e r o n i c a

Okeej :) ihelg vet jag faktiskt inte, ska iaf hämta mammas och deras katt på lördag för de åker utomlands en vecka så ska vara kattvakt. Annars kommer jag nog mest ta det lugnt och kanske vara ute om vädret bestämmer sig för att vara fint.



Jo det var mig du såg på Konsum, var med Madde där. Visste inte om jag skulle hälsa eller ej :D

2009-06-04 11:13:35
URL: http://veronicaapelqvist.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0