När en halvtimme vart till tre timmar..

Väntar fortfarande att karln ska komma hem, middagen har hunnit kallna för längesedan också ;/
Han stack iväg strax innan halv tre och är inte hemma än heller, han skulle och köra EN person.. hmm, när jag ringde honom så lät det som 16513213545 pers i bilen!! Blir fan fly förbannad snart, enda lediga tiden han har är på helgerna (annars jobbar han om veckorna) och den tiden spenderar han på gymmet, vännerna, Hakkas.. MEN resten av familjen då? Vill också ha tid med honom!! Nu låter jag som en liten bebis men vad fan, herregud om man spenderar en HEL dag med sin familj är väl inte hela j*vla världen? Nåväl, vi hade ju planer för ikväll också men kan man inte ens äta en simpel middag tillsammans då vet jag inte. Funderar på att slänga mig i duschen för att sedan dra ut tvillingvagnen och ta en prommis. Är så härligt väder ute nu :) Eller vad säger ni?


Hade ju planer på att blondera mitt hår också, alltså slingra det så mycket så att det ser helt blondt ut.. men vad gör jag?? I brist på annat så färgar jag håret brunt bara för att jag hade ett paket hemma! Korkat, nu får jag vänta tills det försvunnit det mesta av färgen så att jag kan färga det igen. Har ju haft brunt nu i bra många år, innan det svart och innan det blondt!! Vill ha, ge mig ge mig!!

Nåväl, finns väl andra problem här i världen!

Börjar med den där duschen iallafall! Så ser vi ju vart allt slutar.. hejs!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0