När man har lite att göra..

Har otroligt lite att göra nu när jag städat klart så tog detta tidsfördriv av en annan blogg, Emilia..



  • Vad heter ni? Marie och Mathias
  • Hur träffades ni? På en fest
  • Tillsammans? Snart 4 år
  • Är ni förlovade? Det också men även gifta
  • Bor ni ihop?  Ja
  • Har ni barn? Ja
  • Har båda körkort? Nej
  • Kommer du ihåg er första kyss? Tror det
  • Vem sa "jag älskar dig" först? Jag
  • Vem är äldst? Han

  • Vilka stjärntecken är ni? Lejon och Vädur
  • Vem fyller först på året? Han
  • Vem är längst? Han
  • Vem sjunger bäst? Han, hahah :)
  • Håller ni i handen på stan? Det händer!
  • Kände ni varann innan ni blev ihop? Nej
  • Vad har ni gemensamt? Barnen ;)
  • Blev du kär i första ögonkastet? Ohja
  • Har ni någon speciell låt? Icket det inte!
  • Har ni några "fri kort"? Absolut INTE!
  • Har ni stora framtidsplaner? Jo
  • Har ni gråtit i varandras armar? Jodå, båda två
  • Har ni varit utomlands tillammans? Nej
  • Vilket är ert bästa minne? Måsta nog vara när kidsen kom till världen
  • Vem lagar bäst mat? Matti
  • Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Drar en ragg, leker med barnen, städar, gymmet
  • Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Nej men ändå väldigt ofta
  • Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? Bara någon kilometer
  • Blir du lätt svartsjuk? Ibland, det beror på
  • Brukar ni bråka? Tyvärr väldigt ofta
  • Ringer eller SMS:ar ni mest? Sms:ar
  • Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel? Alltihopa faktiskt..
  • Vad använder ni för preventivmedel? Inget
  • Brukar nån av er prata i sömnen? Mest Matti.. ;)

Kommentarer
Veronica

Jo, blir så jävla sur och sen började jag och Daniel bråka också så det var ju bara sak på sak så jag gick verkligen i taket :/



Nej jag tänker också vara nykter nu finner inget nöje i att dricka ändå :)

2009-06-14 14:41:33
URL: http://veronicaapelqvist.blogg.se/
mathias

jag har fri kort du har ju förbrukat dina flera gånger om..

2009-06-14 15:23:23
URL: http:// lillmian.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0