Prinsessan på ärten ;)

Hellohello, passar på att snabbt slänga in ett inlägg iväntan på att prinsessan på ärten ska vakna ;) Har nämligen lite ärenden att ta itu med sedan hämta andra dottern från dagis.. karln nämnde också att det är bal ikväll?? Kan det stämma eller är det jag som är dagvild? Isådana fall blir det att åka och kolla på det en sväng iallafall :) Ååh, kommer ihåg när jag gick på grundalbalen.. minns att det var svinkul. Har ju inte tagit studenten, shit the same.. det hinns ;) Har ju fått 2 små vackra barn, så skolan hinner jag gott och väl med.. någon av er mina söta läsare som tar studenten i år eller går ut nian och går på bal?

Nu när jag ändå skrev ner lite om minnen och sådant krafs så kom jag på att jag har datorn proppad med bilder som jag måsta sätta igång att framkalla.. har ju köpt en massa massa fotoalbum som ska fyllas upp med bilder på småpigorna våra ;)



Sen är det bara en sak till som måste klaffa, då är jag nöjd! Supernöjd! Gäller bara att MR Asshole lyder mina regler denna gång. Något annat val finns inte tillgodo ;D



Neeehurrni, nu hör jag någon som gnyr lite.. någon som behöver mat och en ren blöja. Tror det är Bella som vaknat ;)
Nu myyyysa med bebis ;D

Bells


Felicia


Mitt hjärta tillhör er mina vackra små!




Ha det allihopa ;P Mera updt blir det när min nya design kommer, nu när den kommer.. jag har inget tålamod!

Hah..

Kommentarer
V E R O N I C A ♥

Hej, nu är nya designen inlagd :) Hoppas du blir nöjd, vet inte hur jag kan flytta på den där "rädda mammorna" för den har du väl själv lagt in ?



Kram

2009-06-10 20:36:53
URL: http://veronicaapelqvist.blogg.se/
Kurt

Mina söööta barnbarn de bästa jag vet. Vi ses på Lördag

2009-06-11 18:10:10



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0