Smink!!

Felicia vill ju självklart sminka sig som mamma sin gör ;)

Nåväl, till saken.. jag la mig för att söva/mata Bella. Och när Felicia blir ovanligt tyst så vet både jag och Mathias om att det är nå hyss i farten!! Mycket riktigt :))

Klev upp på direkten när jag såg henne med nå svart i ansiktet, ungen hade kommit över min mascara och kletat i HELA ansiktet och håret. Tur att jag inte tog på henne nyklänningen imorse som hon fick av Mommo. Jag lägger alltid bort mitt smink men tydligen hade jag haft min mascara i väskan! Och får hon chansen så gräver hon ut allt därifrån och tar det som behagar. Nåmen arg kan man ju inte bli men kände att det började ryka ut ilska från öronen!!!!!

Av med blöjan och in i badet, tänkte först fota det hela men kände att jag inte vela ha mascara överallt i hela lägenheten.

Nåväl, Felicia är badad och ren och Bella är mätt och sover!


Nu ska jag också lägga mig och vila, MED Felicia..



Ha det sålänge ;)

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0