Dagen som varit :)

Som jag nämnde i tidigare inlägg så var Pappa hit idag, även hans tjej Stina. Så dom kom förbi mitt i lunchen sen vart det glass såklart.. pappa sprang iväg och köpte och medans han var borta grina Felicia och skrek mooffa..



Sen när Felicias glass var slut i hennes skål så flytta hon över sin sked till moffas och tyckte att hon lika gärna kunde äta upp hans glass också :)



Sötunge!


Och början på kommande vecka så kommer bebisen.. så kan bjuda på en nytagen bild på magen :)



8 kgs viktuppgång med denna bebis (denna bild tagen i drygt vecka 38.)

och..

16 kg med Felicia tills förlossning.. denna bild är tagen v.30




Nu vart det ett inlägg med en massa bilder för en gångs skull.. tror nog jag avslutar detta inlägg med en bild på mina älsklingar!


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0