Deppig :/

Hej, eller nå.. helt slut är jag, som vanligt med andra ord. Idag har vi vart på förlossningen sen på narkos och pratat lite ochsådär.. är så deppig så det inte är sant! Är givetvis glad för morgon dagen men med tanke på att vi vart lovade att Felicia skulle få sova med oss på BB så hade jag även sett framemot det också, hon ska ju få träffa bebis först av alla inom släkt osv.. MEN då säger deras lilla skadade chef eller vad hon nu är att Felicia INTE får sova med oss där utan endast bara vara dagarna.. Jag föll i tårar direkt! Har inte en släkt som ställer upp ens vid sådana här tillfällen att agera barnvakt, sen hade jag tagit mig igenom allt mycket mycket lättare och vart hundra gånger gladare om min älskade lilla gumma får vara där med oss dygnet runt som en riktig familj men tydligen inte! Hatar när jag blir lovad saker och sen hålls det inte, det gör mig bara ledsen.. så otroligt ledsen!

Känner mig så nere nu.. känns som om jag vill skjuta upp allt men det går inte. Vill bara kunna lägga mig i sängen framför tv:n och kunna andas normalt utan att bli nervös och få tungt att andas.. Det går bara inte!
Sitter istället här och skriver blogg/läser andras bloggar medans jag istället kan umgås med Mathias. Känner mig elak!
Vill dessutom slippa tänka på morgondagen för en endaste sekund, JO jag är glad för att få ett till barn men är inte destomer glad över resterande.. då menar jag operation, vara utan Felicia hur mycket som helst. Hon är ju mitt guldhjärta! Nåväl, nu till glädjande saker.


Dagen i all ära har bestått av en massa shopping, denna gång en massa bra att ha saker!

- Bok att läsa på bb när bebis sover osv..
- Amningsinlägg
- Bebis tuttar
- Nan1 (modersmjölksersättning)
- Fruktsoppa
- Kvinno prylar ^^
- Mat

.. säkert en massa annat också.


Nu ser jag att klockan har slagit över åtta vilket innebär att Arga Snickaren just har börjat och jag tänker lämna datorn.
Godnatt!


Tänk på mig imorgon ;)
För på ren j*vla svenska är jag rädd!





Älskar dig Felicia, och Mathias såklart. Och bebisen :)
<3

Kommentarer
jenny

Oh hoppas det går bra:)

2009-03-05 10:47:07
URL: http://ballbusting.blogg.se/
sofie=)

Men gumman de kommer att gå bra =) tänk på hur lycklig du var när du fick felicia så är de här bara ett litet fart gupp med operation:) kramar om

2009-03-05 16:51:54



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0