Godmorgon :)

Gumman vaknde ännu tidigare än vanligt idag, önskar att jag kunde få en enda sista sovmorgon innan Torsdag.. men drömma kan man alltid göra ;) Vi har just fikat o så, tänkte lägga mig och vila en stund sen duscha för att sedan bege oss till Gällivare.. lite ärenden :)

Jag som alltid är såå himla slö gjorde ett ryck igår när karln var på gymmet.. dammsög, skurade och plockade i köket. Hoff.. Men skönt att det är gjort! Och i förrgår har jag och karln renbäddat och fixat klart bebis spjälsäng.. så nu har nedräkningen börjat och jag är faktiskt ganska så nervös. Nog för att jag vet hur allt går till, men ändå.. Det värsta tänkbara jag grubblar på hela satans tiden är att jag inte kommer vakna upp efter operation/narkos och inte få se mina barn växa upp..


Hoj vilka tankar. Ne, nu vidare till annat!



Älskar er!





Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0