Hej eller nå..

Kan börja dagens inlägg med att tala om att det inte vart något kejsarsnitt igår, varför det inte blev av är det bara jag och mina närmsta som behöver veta.. därför behöver ni inte smsa som galningar åt mig och tokringa mig. Slår snart av min mobil! Jag eller karln hör av oss när bebis kommit :) Kan iallafall tala om att det blir i början på nästa vecka senast! Nu vet ni! :)




Sen till lite tidsfördriv medans älskling lagar middag!

Höger- eller vänsterhänt: höger
Humör just nu: humöret sviktar
Favoritgodis: choklad
Är det nåt du absolut inte äter: surströmming
Kläder just nu: linne, mjukisbyxor och underkläder
Musik just nu: ingen
Sommarplaner: mammaledig och en liten semester
Saft eller alkohol: saft :) är nykterist!
Hur många kuddar sover du med: tre
Favoritväder: våren helst, och sommaren
Morgon- eller nattmänniska: nattmänniska
Sparare eller slösare: slösare
Kommer du ihåg din första kärlek: jo
Tror du på mirakel: ibland
Hur många barn vill du ha när du blir stor: Jag är ju redan stor :) Har ett barn nu och ett är på leverans ;)
Bio eller promenad: promenad
Stjärntecken: lejon
Rädd för insekter: nej
Största svaghet: har lätt för att gråta
Det här är jag bra på: Är bra på att vara en bra mamma åt mitt/mina barn!
Chips, morötter eller godis: Helst morötter.. fast chips är ändå förjävligt gott ;)
Pizza eller hamburgare: helst inget av det!
Skriver du dagbok: jodå, antar att du läser min dagbok just nu :)
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig: har haft en piercing i högra näsvingen men tänker inte skaffa några nu
Stökigt eller välstädat: välstädat
Är du rädd för blod: jo
Saltar du på maten: ja
Gillar du att sjunga: ofta, haha så länge ingen hör mig så sjunger jag :)
Anser du att du är stark: Ibland, beror på hur man ser på saken.
Brukar du sola: Inte nu nå mer
Vad gör du om du får hicka: inget
Kaffe, te eller inget: inget
Har du en besatthet: har jag säkert


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0