Hejhej :)

Ursäkta för den dåliga blogg uppdateringen ;) Har en massa massa annat att tänka på. Hoj..
Och ingen bebis än heller, men snart! Allt är bra med oss iallafall.. igår kväll var den helt vild och galen! Tok sparkades, tröck mot alla nerver som bara finns.. jag kunde knappt andas, kunde inte sitta, stå, ligga, röra mig.. Allt var bara hemskt hemskt hemskt i dryga två timmar! Fast ändå är det tryggt på något sätt, då vet jag att han/hon lever där inne.. blir bara orolig om den inte sparkar på ett par dagar.. vilket har hänt. Usch..

Ska snart ta tag i att städa köket, sen dammsuga lite.. vilket behövs göras här varje dag.





Känner mig så nere och orolig i hela kroppen.. o inte blir något bättre av att man känner sig ensam :(
Känns som om jag får gå igenom all dynga själv.. jag vill inte!



Snart blir snittet av iallfall, säger än så länge inte när.. just för att jag är sååå less på att min mobil går varm dygnet runt samtidigt som jag är gladeligen tacksam för att jag har många människor runt omkring mig som bara vill mig väl och bryr sig.. men ibland orkar inte jag heller!

Kommentarer
Anonym

Grattis :P

2009-03-13 11:00:08
Frida

åh vad kul med barn! hoppas det går bra!

2009-03-13 14:01:31
URL: http://fridales.blogg.se/
bella

Grattis till lillflickan :)

2009-03-13 17:13:25



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0