Hejpa :)

Hemkommen för en stund sedan,  och kvällsfikat är bortgjort.. jag och fam. har varit och hämtat en hörnsoffa och ett tvrumsbord.. Jag är iallafall nöjd! Nu står MR SNOOK bakom min nacke och glor vad jag skriver.. nåja :) en blogg är ju som sagt en blogg.. som SKA läsas ;D

Nu ska jag göra mig en smörgås, alla andra har redan fikat men inte jag! Ska se Familjen Annorlunda snart :) Älskar verkligen det programmet.. det är väl i stort sett det enda man orkar göra om dagarna, kolla tv.


Nåja, nu till det jag skulle göra!
Om tid och ork finns så uppdaterar jag imorgon med bilder också!


Puss och godnatt!


Kommentarer
Mr snooook

du orkar gnälla å de glömde du berätta fru gravid..

2009-03-02 19:50:47
Kurt

Allt kommer att gå bra hälsa Felicia och Mattias. Lycka till. (morfar)

2009-03-02 19:57:27



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0